Als er dan besloten is om ook dit jaar opnieuw kaarten te versturen moet er een keuze gemaakt worden over de afbeelding. Het geeft een goede indruk als er een passende afbeelding op de voorkant wordt weergegeven. Een link met jouw bedrijfsactiviteit doet het altijd goed. Denk daarbij ook eens aan cultuurverschillen, Frankrijk en Nederland zijn eerder ‘Nieuwjaarslanden’, België en Duitsland zijn eerder ‘Kerstlanden". En vergeet bijvoorbeeld niet dat op het zuidelijk halfrond het einde van het jaar in de zomer valt. Misschien is het sturen van een sneeuwlandschap dan minder gepast.
Als er een keuze is gemaakt voor de voorkant kan men ook de binnenkant een invulling geven met een voorgedrukte tekst en logo. Nu is het belangrijk om een kerst- of eindejaarskaart toch een persoonlijk tintje mee te geven. Maak je er niet te snel van af maar laat verschillende medewerkers de kaart tekenen. Dit toont persoonlijke aandacht in de geadresseerde en dat betaald zich later in het jaar vanzelf terug.
Dus ook dit jaar krijgen de relaties wat extra aandacht door ze aan het einde van het jaar een wenskaart te sturen. Er wordt een persoonlijk tintje aan gegeven door medewerkers te laten ondertekenen en de kosten en moeite betalen zichzelf terug. En waar kom je voor het drukwerk dan beter uit dan bij Flyer.be? De grootste online drukkerij van België met de voordelen van een lokale drukker met een netwerk van 180 FlyerStores.