Hoe komt het dat de exemplaren van mijn bestelling soms een klein beetje verschillen?

We plaatsen jouw drukwerk altijd samen met andere bestellingen op een drukplaat. Zo kunnen we de opstartkosten laag houden en blijft jouw drukwerk zo goedkoop mogelijk. Dat betekent dat we op een zeer regelmatige en consistente manier moeten drukken over die hele oplage heen. Zo garanderen we de beste drukkwaliteit voor al onze klanten.

Daarnaast is het onvermijdelijk dat er doorheen de dag een licht klimaatverschil is (warmere of koudere lucht, de vochtigheidsgraad,...).

Deze twee factoren samen kunnen ervoor zorgen dat er een miniem kleurverschil ontstaat tussen de verschillende exemplaren van je bestelling.

Is het voor jou erg belangrijk dat de kleuren van je drukwerk exact dezelfde zijn als die van een vorige bestelling?
Dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 of via info@flyer.be. Zend ons een voorbeeld op van het oorspronkelijke drukwerk en wij zullen ons uiterste best doen om de kleuren van je huidige bestelling zo dicht mogelijk te laten aansluiten bij die van je vorige bestelling.

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading