Marketingtip flyers

 

De allerbelangrijkste
marketingtip voor flyers

Wat mag je nooit vergeten bij het maken van een flyer?

We zien dagelijks heel wat promotiemateriaal passeren. Echt leuk om te zien: flyers, affiches, boekjes, kaarten …
Een fantastische bron van inspiratie. Maar ook meer dan eens een bron van frustratie.

Call to action

Er zijn heel wat klanten die een cruciaal punt vergeten waardoor het resultaat zal tegenvallen. Eentje dat ons opviel was een flyer met informatie over een dieetproduct. Een bestelling van 50.000 flyers. Er was duidelijk goed nagedacht over de inhoud, voordelen, extra informatie, goed design ... Kortom een flyer waar tijd aan besteed was.

Maar ook zij vergaten het belangrijkste…
Waar is de call to action?

Een Call To what?

Een call to action zet je lezers aan tot actie.
Deze kan bestaan uit heel wat dingen zoals: "bezoek onze website" en "klik hier".
Denk er eens over na. Wat wil jij dat jouw klanten doen nadat ze jouw flyer ontvangen? Wil je dat ze je opbellen? Moeten ze een bezoek brengen aan je winkel? Vermeld altijd een CTA (Call To Action) op elke communicatie, zowel offline als online.

Zet CTA's zichtbaar in

Denk op voorhand goed na wat de volgende stap in het verkoopproces is en vermeld het duidelijk op alle communicatie.

Sommige marketeers gaan zelfs zo ver te zeggen:
Zorg dat de call to action het meest zichtbare is op al je communicatie”.

Wil je alles te weten komen over flyers?

 Klik dan hier

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading