Kerstkaarten versturen, verloren traditie of must?

 

Kerstkaarten versturen

Verloren traditie of
absolute must?

De meerwaarde van een kerstkaart

De laatste jaren sturen we steeds minder zakelijke kerstkaarten. Nu rijst de vraag: is het een traditie die we in ere gehouden moet worden of gaan we het aantal te versturen kaarten afbouwen? Wat is nog de meerwaarde van een zakelijk verstuurde eindejaarswens?

Wil je volgen of uitblinken?

Er is een periode geweest waarin bedrijven kerstkaarten en nieuwjaarswensen niet meer in het tijdsbeeld vonden passen. Contacten verlopen steeds vaker digitaal en ook voor de eindejaarswens werd gekozen voor dezelfde oplossing. Enter de zogenaamde e-cards. Het nadeel? Mailboxen zaten overvol en de nieuwjaarswens werd door slechts een beperkt aantal mensen gezien.

Daarom bouwen nu al veel bedrijven hun eindejaarsmails af, ten voordele van de échte, gedrukte kerstgroeten. De voordelen zijn dan ook duidelijk.

  • Een nieuwjaarswens in de vorm van een echte kaart gaat door verschillende handen. Jouw (bedrijfs)naam wordt gezien door méér mensen dan alleen de contactpersoon.
  • Je bedrijf blijft top of mind, ook als er in geen tijden zaken gedaan.
  • Een professionele wenskaart met een mooi design en een persoonlijke boodschap heeft een positief effect op het imago van je bedrijf. Het is de ideale reminder om het nieuwe jaar binnen te stappen.

Overtuigd om een persoonlijk wenskaart te versturen?

Ga aan de slag

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading