Voor iedere boodschap is er een gepast communicatiemiddel
Welk communicatiemiddel past het best bij mijn boodschap?
Het maakt niet uit of je boodschap nu past op een post-it of je een ellenlang Word-document vol tekst klaar hebt staan. Voor iedere lengte is er wel een gepast communicatiemiddel. Zo bereik je probleemloos je gewenst publiek. Wij leggen je uit welk product het best bij jouw boodschap past.
Korte boodschap:
Heb je niet veel woorden nodig om je boodschap over te brengen? Of wil je gewoon opvallen in één oogopslag? Dan zijn deze communicatiemiddelen ideaal voor jou. De boodschap op deze producten mag dan wel kort zijn, maar dat betekent niet dat het medium klein hoeft te zijn. Door gebruik te maken van communicatiemiddelen als banners, vlaggen of stickers op groot formaat zorgt u ervoor dat uw boodschap zelfs van veraf krachtig is.
Mag het toch wat kleiner zijn? Dan kan je kiezen voor gewone stickers, naamkaartjes of kapvormen. Hiermee past je boodschap in de palm van uw hand. Met ons uitgebreid assortiment aan kapvormen zorgt u ervoor dat uw boodschap nog meer opvalt door er een unieke draai aan te geven.
Middellange boodschap:
Heb je toch iets meer informatie die je wenst over te brengen? Dan zijn dit de communicatiemiddelen voor jou. Door gebruik te maken van flyers, folders of kaarten kan je een middellange boodschap overbrengen op een ordelijke manier. Zo ben je ervan verzekerd dat de informatie die je probeert te communiceren zeker blijft steken bij de lezer. Deze formaten maken het daarnaast ook gemakkelijk voor hen om je boodschap bij de hand te houden.
Affiches en roll-ups daarentegen zijn een pak groter maar hun effectiviteit valt niet te ontkennen. Door gebruik te maken van een opvallend en mooi sfeerbeeld trek je eerst de aandacht om daarna de lezer ervan te overtuigen tijd te besteden aan jouw boodschap.
Lange boodschap:
Je hebt veel te vertellen en het is allemaal even interessant. Dat kan je natuurlijk niet allemaal kwijt op een flyertje. Gelukkig kan je daarvoor rekenen op een magazine, boekje of brochure. Beginnend met 8 pagina’s (inclusief kaft) kan je je hier volop in uitleven. Vul het met je volledige productcatalogus of interessante artikels die de lezer gegarandeerd zullen boeien.
Een andere originele manier om je boodschap over te brengen is door gebruik te maken van een folder. Ja, daar hebben we het reeds over gehad bij een middellange boodschap, maar door gebruik te maken van een folder met 4- tot 6-luiken kan u haast evenveel tekst verwerken als in een magazine. Aangezien dit in een zigzag, rol, venster- of kruisvouw kan geplooid worden, heb je tevens veel vrijheid in de manier waarop je jouw boodschap overbrengt aan de lezer.
Meer weten over welk communicatiemiddel het best past bij jouw boodschap? Contacteer ons dan telefonisch
op 026 16 57 42 of mail ons op info@batteria.be.
U kan ons ook contacteren door het onderstaand formulier in te vullen: